+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Salvator Recenze

Hodnocení hotelu

95%
Perfektní

dle 59 hodnocení

  • Personál

    97%
  • Čistota

    97%
  • Služby

    95%
  • Komfort

    95%
  • Poměr cena/kvalita

    92%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina s malými dětmi
  • rodima se staršími dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Jan Krejčí

jednotlivec, 12.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100%
  • Byli jsme spokojeni s jídlem,čistotou a službami.

Hana Rozmarová

jednotlivec, 23.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100%

(bez textového hodnocení)

Hotel Salvator odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za tyto Vaše milé řádky. Jsme velice potěšeni, že jste s pobytem v hotelu Salvator byli spokojeni. Velice rádi Vás opět u nás přivítáme. Váš hotel Salvator

Stanislav Janda

dospělý pár, 25.1.2016

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
98%

(bez textového hodnocení)

Hotel Salvator odpověděl na tuto recenzi.
Velice si vážíme tohoto Vašeho hodnocení. Jsme potěšeni, že jste byli se službami hotelu spokojeni. Určitě budeme rádi, jestliže služeb hotelu Salvator jak Vy tak Vaši přátelé v budoucnu opět využijete.
Těšíme se na shledání s Vámi. Váš hotel Salvator

Veronika Chvalová

dospělý pár, 18.1.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96%

(bez textového hodnocení)

Marie Šamšulová

dospělý pár, 15.12.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
90%

(bez textového hodnocení)

Roman Kohout

dospělý pár, 11.9.2015

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100%
  • Přesto, že pobyt byl bohužel krátký, byli jsme spokojeni na nejvyšší možnou míru. Nemáme nic, co bychom mohli vytknout a pokud by jsme někdy uvažovali o Karlových Varech, asi by jsme volili a využili Vaše služby.

Hotel Salvator odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše hodnocení, které nás velice potěšilo. Jsme rádi, že jste se službami hotelu byli spokojeni. Budeme rádi, jestliže do budoucna se opět pro pobyt v hotelu Salvator K. Vary rozhodnete a budeme moci Vás u nás přivítat. Váš hotel Salvator

Simona Lewandowska

jednotlivec, 13.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
94%
  • Personál v hotelu byl vyjímečně příjemný a vstřícný.

Hotel Salvator odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nám potěšilo.
Velice rádi Vás opět v hotelu Salvator uvítáme.
Hotel Salvator

Marie Volfová

jednotlivec, 31.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
96%

(bez textového hodnocení)

Lenka Kalošová

jednotlivec, 6.4.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
88%
  • - velmi rychlá služba "Spa.cz" při objednávce na poslední chvíli - velmi vstřícný personál hotelu Salvator

Hotel Salvator odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za pozitivní hodnocení služeb hotelu Salvator.
Velice rádi Vás opět u nás přivítáme. Váš hotel Salvator

Andrej Kandrak

mladý pár, 27.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
94%

(bez textového hodnocení)

Ing.Helena Lačíková

jednotlivec, 1.1.2015

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
100%
  • Viz výše

Hotel Salvator odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za toto Vaše kladné hodnocení, kterého si velice ceníme. Rádi Vás opět v hotelu Salvator přivítáme. Váš hotel Salvator

Ilja Mašík

mladý pár, 6.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
98%
  • Personál plný energie, ochotný a všímavý.

Hotel Salvator odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za toto Vaše hodnocení, které nás potěšilo Rádi Vás i v budoucnu v hotelu Salvator uvítáme.

Anonym

ostatní, 30.9.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100%

(bez textového hodnocení)

Soňa Bartůňková

jednotlivec, 24.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
98%
  • moc se nám líbilo,hotel nádherný

Jiří Lhoták

jednotlivec, 14.8.2014

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
92%
  • Libilo se mi umisteni hotelu v KV,pohodlny pobyt, sluzby i procedury.

  • Parkovani auta daleko od hotelu, nedoreseni parkovani pro klienty (doreseno velice seriozne reditelem spa)

Hotel Salvator odpověděl na tuto recenzi.
Vzhledem k tomu, že se hotel nachází přímo v lázeňském území, nelze parkovat přímo u hotelu. Parkoviště je cca 300 m od hotelu a je nutno vždy dopředu informovat - o tomto jsou obchodní partneři informováni, aby bylo možno klienty při rezervaci pobytu vč. parkování obchodním partnerem informovat. Hotel Salvator

Dagmar Mazurova

jednotlivec, 6.7.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
100%

(bez textového hodnocení)

Julie Belušková

dospělý pár, 1.6.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100%
  • Vše se nám moc líbilo Moc nás uchvátila výzdoba hotelu netušila jsem že něco takového ještě existuje,má duše si zde odpočinula. Jídlo pohladilo žaludek a oči. Masérka namasírovala mé udřené tělo. No a perličkové koupele,jsou jen višnička na dortu. To vše nám pomohlo se zas vrátit do pracovních povinností odpočatí.

  • Jen jedno,poklop na salátech se špatně obsluhoval,bil nízký a překážela mu lžíce několikrát se nám podařilo jí tam skřípnout nebo o ní zavadit,a ona spadla,no prostě trapas.

Marie Volfová

dospělý pár, 21.5.2014

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
98%
  • Příjemné a klidné prostředí Příjemný a ochotný personál Umístnění hotelu v lázeňském středu Blízkost k procházkám v lázeňských parcích

  • Nemám nic co bych vytkla.

Hotel Salvator odpověděl na tuto recenzi.
Velice nás potěšilo Vaše hodnocení. Rádi Vás v hotelu Salvator i v budoucnu uvítáme.

Anonym

jednotlivec, 13.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
52%
  • На мой вопрос при заезде: у меня завтрак и ужин в цене? Официант и молодой человек на рецепции отвечает: "Да, все оплачено", что будете пить, спрашивает официант? Я отвечаю: чай. А при отьезде я был вынуждет заплатить 180 крон (примерно 6-7 евро) за чай. Хотя я переспрашивал и на рецепции и говорил что я не хочу дополнительные платные услуги! Еще утром между 8 и 9 часом ко мне ворвалась горничная с криком - УБОРКА в выходной день. Оказывается на ночь я должен был повесить табличку не беспокоить. Неприятный осадок от коммуникации с менеджеркой Отеля, которая сказала что вас должны были предупредить о том что напитки не включены а я отвечаю не предупредили. Moje otázka : Mám snídaně a večeře v ceně? Číšník odpovída: ano, a dal rika co budete k piti? Říkám: čaj. Pri odjezdu jsem byl prekvapen tim ze musel jsem zaplatit 180 korun ( kolem 6 - 7 euro ) za čaj . Ještě ráno mi mezi 8 a 9 hodinu pokojska vzsla do pokoju s křikem - UKLID ve nedeli rano! Pak dostal jsem od managerky vzkaz, že v noci jsem musel pověsit znamení ne obtěžovat. Nepříjemná byla komunikace s managerkou Hotelu, ktera mi řekla, že byste měli mít upozornen, že nápoje nejsou zahrnuty v ceně a říkám: nikdo mi to nirekl.

Tereza Mináriková

jednotlivec, 12.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
94%

(bez textového hodnocení)

Anonym

jednotlivec, 17.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
100%

(bez textového hodnocení)